alisveris

Kozmium Premium Alışveriş Sitesi

06:40 Unknown 0 Yorum

         

       Merhaba güzellikler;

    Sizlere yeni favorim olan http://www.kozmium.com/ sitesinden bahsetmek istiyorum.Ben genelde dermokozmetik bir ürün alırken  genelde eczanelerden almaktansa nette oturduğum yerden hem uygun fiyata hemde fazla zamanımı almadan alışverişimi yapıyorum.İnternetten alışverişimi yaparken de önce alacağım ürün fiyatına sonra da ürün kargo bedeline bakarak hangi site benim için uygunsa alışverişimi tamamlarım.Bu sitede bir çok marka ürünlerini bulabilirsiniz.Benim favori markalarım olan La Roche Posay Vichy Sebamed Topicrem ürünleri de Kozmium da mevcuttur.Pek çok markada indirim bulunan,kargo ücreti sadece 3.9 tl olan ve hatta 100 tl üzeri alışveriş yapanlara kargo ücreti bulunmayan bu siteye burdan bakabilirsiniz canlar. Kozmium . 

     Ve ve ve siz takipçilerime özel ücretsiz kargo kodu aşağıdaki resimdedir. Keyifli alışverişler dilerim güzellikler. :)
   

Seçenekler için tıklayın

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: