urunincelemeleri

Maybelline The Rocket Volum Express

13:24 Unknown 0 Yorum

Merhaba sevgili güzellerim ;
İlk yazımda severek kullandığım bir makarayı ele almak istedim.Bu iki maskaradan en sık kullandığım Maybelline The Rocket Volum Express.İsminden de anlaşıldığı üzere kirpiklere Volum etkisi vererek kirpiklerinizi muhteşem dolgunluğa ulaştırması.Benim kirpiklerimi öyle güzel tek tek ayırıyor ki kirpik fırçasıyla ayırmama gerek bile kalmıyor.Ve en sevdiğim bir diğer özelliği ise bir kat sürdüğünüzde istediğiniz hacimi elde etmeniz.Ben bu zamana kadar çok maskara kullandım ama lens kullandığım için genelde hep alerji yapıyordu.Bu maskara da böyle bir sorun yaşamadım o yüzden asla vazgeçilmezim. ;)
Sevgiler iyi geceler ♡
Maybelline The Rocket Volum Express

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: