Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum ?

07:39 Unknown 0 Yorum

     Merhaba bitanelerim ,
Bugün günlerden pazar ve ben her zaman ki pazar rutinimi yaptım önce ailemle gezdim sonra ise eve geldiğimde makyaj fırçalarımı yıkadım.Makyaj fırçaları sürekli kullandığımız ürünler olduğu için bir haftada çok çabuk kirlenip bakteri oluşturabiliyor.Ee oluşan bakterilerde tabi ki yüzümüzde sivilcelere ve siyah noktalara sebep olabiliyor.Ben makyaj fırçalarımı temizlerken Protexin hassas ciltler için olan sıvı sabununu kullanıyorum.Çünkü bu sıvı sabun bakterilerin %99'unu yok ettiğini iddaa ediyor.Elime sıktığım sıvı sabunla fırçalarımı yavaşca köpürtüp temiz su akana kadar yıkıyorum sonrada makyaj fırçalarımının saplarını Garnier makyaj temizleme suyu ile pamuk yardımıyla siliyorum.Yıkanan fırçalarımı küçük bi havlu üstünde kuruyana kadar bekletiyorum işte bu kadar kolay. 
   
     Unutmayalım makyajımızın güzel olması temiz bir fırça ile başlar canlarım ;) 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: