urunincelemeleri

Neo Life Skin

05:06 Unknown 0 Yorum



      Merhaba güzellikler,

    Sizlere yaklaşık 3 haftadır kullandığım Neolifeskin markasının cilt bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum.Ben bu süre zarfında yüz temizleme jelini ve toniğini,duş jelini ve vücut spreyini kullandım.
Kullandığım günden bugüne kadar yüzümde oluşan değişime gelecek olursak yanağımda ve alnımda bulunan minnacık sivilcelerim önce söndü sonra kurudu ve daha sonra da yavaş yavaş geçti diyebilirim.Kullandığım jel sonrasında tonik ile de cildimi canlandırdım ve sıkılaştırdım.Yanağımda ki küçük gözeneklerim azaldı ve ben bu durumdan pek bir hoşnut kaldım. :) 

   Peki bu ürünlerin içeriği nedir ? 
   *Neolifeskin yüz temizleme jelinin içerisinde gliserin,aloe vera ve vitamin E içerdiği için cildi derin temizlerken ferahlatıyor.
   *Neolifeskin canlandırıcı yüz toniğinde ise salatalık özü,panthenol ve E vitamini sayesinde cilde nem kazandırarak yumuşamasını sağlar ve ciltteki gözenekleri sıkılaştırır.

  Bu iki ürünü satın almak ve incelemek isterseniz N11 de satışı mevcuttur onun için tıklanabilir linki de burda :) tık tık




'Yüzümüz önemli peki ya vücudumuz önemli değil mi ? 'diye sorarım siz güzellikler :) 
Neolifeskin bunu da düşünmüş ve bizler için duş jeli ve vücut spreyi de üretmiş.
Hemde mis gibi kokan çiçek kokusu ile ben kokusuna ve kalıcılığına tek kelime ile bayıldım...




Bu güzel Neolifeskin ikili seti N11de satın almak için ise  tık tık :)
Bu arada instagram hesabımda Neolifeskin ile düzenlediğim çekilişe katılmayı unutmayın .

Güzellikle kalın ...






Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: