alisveris

Kozmium Alışverişim ve Ürün Yorumlarım

04:22 Unknown 0 Yorum


      Merhaba güzellikler,

    Yaklaşık 2 hafta önce Kozmium sitesinden La Roche Posay termal suyu ve La Roche Posay Anthelıos güneş kremini aldım.Ben bu markayı nedense çok çok seviyorum.Termal suyunu zaten sürekli kullanıyorum tekrar aldım.2 haftadır düzenli olarak kullanıyorum.


     Sizlere öncelikle La Roche Posay'ın bu termal suyundan bahsetmek istiyorum.Termal su içerisinde ki mineraller sayesinde cilde nem ve parlaklık kazandırıyor.Peki nasıl ve nerede kullanmamız gerekir derseniz öncelikle ben yağmurlu ve sıcak havalarda makyajımı sabitlemek için kullanıyorum.Böylelikle gün içinde yaptığım makyaj daha uzun süre dayanıyor.Bir de uyumadan önce yüzümü temizleme jeli ile temizledikten sonra kullanıyorum böylelikle yüzümü yıkadıktan sonra cildim nem kaybettiği için bu nemi tekrar kazandırıyorum.Bu ürünü Kozmium sitesinden almak isterseniz tık tık


    Ben kışın bile güneş kremi kullananlardanım.La Roche Posay Anthelıos kremi ise güneş gün yüzünü gösterince alıp kullanmaya başladım.La Roche Posay Anthelıos jel krem patentli filtreleme sistemi mexoplex sayesinde 30 spf koruması ile güneşin UVA zararlı ışınlarından korur.Bende yağlı bir hıs bırakmadı ki zaten yağ his bırakmayan bir dokusu var.Benim cildim yağlı olduğu için gün içinde yüzümde parlama yapmadı ki bu kremin en sevdiğim özelliği parlama karşıtı çift etki özelliği bulunması oldu.Bu kremi de uygun fiyatla Kozmium sitesinden almak için tık tık .Diğer La Roche Posay ürünlerini incelemek isterseniz ise Kozmium sitesini ziyaret edin derim.
Güzellikle kalın ;) 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: