urunincelemeleri

Note Full Coverage Concealer

02:27 Unknown 0 Yorum

  

 Merhaba güzellikler,

Ne zamandan beri kapatıcı arayışındaydım.Beni tanıyan kişiler lens kullandığım için göz altlarımın koyu renk olduğunu bilirler.Bu yüzden göz altlarım kolay kolay kapanmazdı taa ki Note'un bu eşsiz kapatıcısı ile tanışana kadar.Bende ki 02 numaralı beige rengi.Bu kapatıcı diğer markalarınkine göre göz altı çizgilerime dolmadı ve aydınlık bir görüntü verdi.Yapısı yağlı değil.Kalıcılığı ise muhteşem göz altlarımdan gün boyu uçmuyor.Kokusuna ise bayıldım ki bütün Note ürünlerinin kokusu nefis.Ben genelde göz altlarım,kaş altına,burun kemiğime ve birazda çene altıma aydınlık bir görünü versin diye ellerimle pıt pıt yaparak uyguluyorum.Sizlerde kapatıcılık özelliği yüksek bir concealer arayışındaysanız tavsiye ederim bitanelerim. 

            
            Güzellikle kalın sevgiler ;)




Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: