urunincelemeleri

La Roche Posay Effaclar Jel

07:49 Unknown 0 Yorum


        Canlarım,

  Beni takip edenler bilir 1 haftadır şehir dışındaydım ve Mersin'e yeni geldiğim için buraları istemeden boş bırakmışım o yüzden hızımı almadan La Roche Posay markasına ait bu yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.
   Benim kullandığım bir fondotenden dolayı yüzüm kusmuştu ve suratımı sivilceler basmıştı.Ne yapsam ne etsem derken gerçekten profosyonel bir temizleme jeli kullanmaya karar verdim ve 1 hafta boyunca netten sürekli araştırmalar yaptım.Sonunda La Roche Posay jeli almaya karar verdim.Peki bu ürün benim var olan sivilcelerimi gerçekten yok etti mi ve nasıl bir etkisi oldu?Evet bu ürünü kullanırken pek inanmıyordum ama sonucu görünce ne kadar güzel bir jel olduğuna bir kez daha hak verdim.Yüzümü kurutmadan bütün sivilcelerimi temizledi,kuruttu ve geçirdi diyebilirim.Bu jel yağlı ve akneye eğimli hassas ciltler üzerinde test edilmiş.Cildimi kirden ve fazla sebumdan temizleyerek arındırdı.Cildimi temizleyerek ferahlık veriyor.Ve benim en sevdiğim özellikleri ise Termal su içermesi ve ph 5.5,sabun.renklendirici madde,alkol ve pareben içermemesi.Kullanımını ise ıslak nemli cildime masaj yaparak uygulayıp durluyorum. 
   Peki bu jeli nerden alcam derseniz güvenle alışveriş yaptığım http://www.kozmium.com/ alışveriş sitesinden yapabilirsiniz linki için tık tık.Üstelik şuan indirimde 47 tl .
      14 şubat yaklaşırken sevgiyle kalın güzellikler :)



Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: