urunincelemeleri

Sebamed Anti Ageing Q10 Lıftıng Eye Cream

06:06 Unknown 0 Yorum

       

      Merhaba canlarım ;


       Sebamed Anti Ageing Q10 Lıftıng Eye Cream'ı geceleri göz altlarıma sürüyorum.Ben esmer olduğum için göz altlarım mor ve göz torbalarım şişkindi.Birde lens kullandığım içinde bu morlukların etkisi dahada artıyor tabi.(kremi incelerken kontak lens kullanıcılara önerilir demesi beni cezbetmisti ve tabiki paraben içermemesi beni benden aldı) Ben bu kremi nerdeyse 1 aydır kullanıyorum ve aşırı derecede memnunum. Çünkü var olan mor halkalarımı yok etti ve göz altımda ki kırışıklıklarımı azalttı.Ayrıca nemlendirici,pürüzsüzlestirici özelliği ile besleyip göz altlarımı korurken hassas cildin elastikiyetini koruyup,bakımını ve onarımını sağlıyor.Mukopolysacaridlerle kombine olmuş phytopeptidlerle yoğun nemlendirme sağlarken shea,avakado ve badem yağının doğal lipid kaynakları cildi yumusatıyor. Ayrıca Fizyolojik ph değeri 5.5 cildin bariyer fonksiyonunu devam ettirir.

      *Almanya'da üretilmiştir.

 
     *Etkinliği ve cilt toleransı oftalmolojik ve dermatolojik testlerle kanıtlanmıştır.
     *21 günlük test süresi sonunda kırışıklıklarda ortalama %32'lik azalma gözlenmiştir.Göz altında ki ince çizgi ve kırışıklıkların azaltılmasını sağlar.
     *Cildimizin,doğal katalizor coenzym Q10 üretimi 30 yaşından itibaren fark edilir derecede azalır.Sebamed Q10 göz altı kremi bu coenzym tedavisini sağlar.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: