urunincelemeleri

The Balm Hot Mama

12:43 Unknown 0 Yorum



            Merhaba canlarım;

   
Bugün sizlere meşhur The Balm'ın Hot Mama allığından bahsetmek istiyorum.Ben bundan 2 ay öncesinde yana yakıla şeftali tonlarında bir allık ararken Gratiste bu allıkla tanıştım. Ve hemen testırını elime svachladım.Ben o an bu allığa vuruldum işte...








     Zaten dış kapağındaki karton kutusunda ki resimlerİ ve vintage tasarımı bizi bu markaya aşık ediyor.Kartonun mıktanıslı oluşu ise tam çantaya atıp çıkmalık.Bu allıkta renk olarak şeftali tonlarında hafif ışıltılar barındıran çok doğal bir allık.Ben gün içinde tazeleme gereği bile duymuyorum çünkü pigment olarak gayet başarılı olduğu için akşama kadar yanaklarımdan uçup gitmiyor.The Balm Hot Mama'yı Gratis indirimlerinden 30 liraya bulabilirsiniz.










Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: