urunincelemeleri

Vichy Normaderm Gündüz Kremi

13:50 Unknown 0 Yorum

          

                     Merhaba canlarım,

      

     Bana en çok sorulan sorulardan biri cildim yağlı krem kullanmama gerek var mı?Evet tabi ki var.İlk zamanlar bende cildim yağlı diye krem kullanmayıp ne gerek var derdim ama işin açıkçası hiçte öyle değilmiş güzeller.Benim kendi cilt uzmanımdan öğrendiğim;bizim cilt tipimiz yağlı diye krem kullanmazsak cildimiz daha çok yağ üretmeye ve bu da daha çok sivilce oluşumuna dönüşüyormuş.Bu yüzden yağlı ciltler için parabensiz bir krem kullanmamız da çok yarar var . Ben Vichy'nin Normaderm kremini kullanıyorum.Bu krem yağlı ciltler için olanı.Özellikleri ise ; Problemli ciltlerde düzelme sağlayan,24 saat nemlendiren peeling etkili 3 aktif maddenin(salisilik asit+Glokolik asit+LHA)birleşiminden oluşmakta.Dermatolijik olarak test edilmiş olup Hassas ciltler için uygundur.Hafif,yağsız ve yapısmayan dokusu ise muhteşem.En sevdiğim özellikleri ise Parabensiz,Hipoalerjenik,komodejenik değil ve Vichy Termal suyu içermesi.Fiyatı ise eczanelerde 47 liraya bulabilirsiniz .Mis kokulu öpücükler ile sizlere iyi geceler dilerim.












      

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: