İLK ÇEKİLİŞİM MAGİC LİNER :)

06:15 Unknown 0 Yorum



                  Merhabalar prenseslerim ;

       Bloğumu açalı 3 hafta oldu ama ben sizler için bir çekiliş başlatmak istedim.Bu ilk çekilişim sizin için yılbaşı hediyesi olacak.
       
       Genelde hepimiz eyeliner çekiyoruz.Benim belkide en gıcık olduğum şey eyelinerin kuyruğunu çekememek. Bende buna bir çare ararken Magicliner firması imdadıma yetişti.Bu aparat sayesinde artık pratik bir şekilde eyelinerımı kolayca çekebiliyorum.Bu aparatın bir çok özelliği var.Bu aparat sayesinde hem eyeliner hemde diplinerınızı 4 farklı şekilde çekebilirsiniz.4 tane kuyruk çeşidinin olması ise değişiklik sevenler için muhteşem.Bu aparatı ben bu kadar çok severken firmayla beraber tam 3 kişiye de hediye etmek istedik.Yılbaşı çekilişimizi instagram hesabımızdan başlattık ama +2 ek hak isteyenler bloğumu gfc ile (bu siteye katıl) kısmından takip ederek katılım sağlayabilirler.İnstagram hesabımda şartlar ve tagler mevcuttur.Ayrıca bu çekilişte Magic Liner firması ile beraber instagram hesabında ki çekiliş hesaplarını da dahil etmeyi unutmadık.Son katılım tarihi ise 1 Ocak 2016

          Bu cümleleri bile yazarken çok heyecanlandım ki anlatamam...Şimdiden ilk çekişime katıldığınız için çok teşekkür ederim canlar :) 
       
  

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: